torsdag 3 juni 2010

Sommar

Pappa G har fruktansvärt ont i ryggen och måste ligga ned.
Iza tröstar pappa och klappar på pannan. Så fin vår lilla tjej!

Picknick!!

En vacker plats nära kyrksjön som G har fixat.

Varm choklad är gott!!


Å så äntligen ledigt för mig. Pust. Kämpade mig igenom min andra hemsjukvårdsvecka. Hämtade Izatösen på dagis efter jobbet och Iza var sååååå glad att se mig. Hon kom springandes runt hörnet, fick syn på mig och kastade sig i min famn. Kramar och pussar fick jag till tusen. Så himla mysigt och fint!!

Vi cyklade hem i sol och värme. Hemma skulle det gungas och badas. Sen hjälptes vi åt att laga en tacopaj till oss och pappsen G.
Jag gav mig ut på ett löppass när det var dags för Iza att sova.
Jag säger bara det -Nu är det sommar! Fasen så nice. Sprang där i linne och korta tights och bara njöööt av ALLT!

Riktigt fint pass!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar