lördag 23 oktober 2010

Skattjakt

Bygge av snögubbe




Här är det skattjakt.


I en av skatterna var det ballonger.
Här har Iza hittat skatt nummer 3.
Bakom stenen skulle det ligga en skatt!
Skatt nummer 2 intill träden.
Första skatten hittad!
Ut på skattjakt med karta i högsta hugg.
Idag tog jag mig i kragen sjuk och tråkig som jag varit som mamma senaste veckan gjorde jag en skattkarta, gömde 4 skatter och berättade för Izabelle att jag hittat en karta. Nu skulle det bli skattjakt! På med kläder och ut i + 3 grader, lite sol och snöpulsande.
Det blev kul för Iza, pappa G hade köpt lite småsaker dagen innan och det blev ett kul sätt att vara ute i friska luften med lite spänning.
För övrigt fortfarande ordentligt förkyld går jag nu in i vecka 14 och tänker inte så mycket på det som sker i magen. Har dock fått lite mage.
Har dock känt av hormonerna, herrejösses. Suttit här hemma i soffan och gråtit till alla möjliga sorters filmer och tv-program. Ringde upp G en dag bara för att prata lite och börjar helt plötsligt g r å t a. Var inte ens ledsen. Inte det minsta. Och så bara böööööl. Herregud.


Hej









2 kommentarer:

  1. åå skattjakt va roliiigt! =D
    hah det låter som en never ending super-PMS usch va jobbigt!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja precis och never ending kan man säga det slutar liksom inte efter att man har fött utan då är man tokpåverkad av hormoner, sömnbrist och liknande så då bölar man nästan ännu mer he he..

    SvaraRadera