fredag 15 april 2011

Härliga vår!


Published with Blogger-droid v1.6.5
Idag begav vi oss till BVC Izabelle och jag. Det var dags för 3-års kontroll. Gick fint för Iza som kom i form efter ett tag, ritade och berättade vad hon såg på bilder. Men vi får vänta till nästa besök för att se hur lång Iza blivit för hon ville inte mäta sig idag ;) Söta fina.Vi kommer ju att komma dit en del nu framöver med lillebror så det kommer säkert att bli poppis att vara erfaren storasyster och visa hur man gör.
Mitt MVC besök efter lunch slutade i en bokning av glukosbelastning och tillväxt ultraljud då maggen är så stor :-O. Halvkul. Men kurvan bara fortsätter att gå uppåt.
Nu är det ju nära och oavsett vad dessa undersökningar visar så kommer han komma ut snart. Inget kommer att göras ändå. Om jag inte kommer att börja gå över tiden med en jättebebis då kanske jag blir igångsatt.
Hej hopp. Jag tror iaf att det är en bebbe på runt 3-4 kilo som ligger där nu. Större än sist är jag men nu är det ju dags närsomhelst så nu spelar det ju ingen roll.
I alla fall så väntar en fasta från kl 22 på söndag, besök på MVC kl 8 för att dricka en glukoslösning och sedan sitta fint i 2 timmar och vänta på ett stick i fingret. Får inte ut och röra på mig dessa 2 timmar. Lajbans!!
Nu är det helg med barnvakt och bus med maken min. Tävling lördag och söndag för Gunnar men vad han gör lördag e.m. till söndag morgon vet han inte ;) Spännande!

2 kommentarer: