söndag 11 december 2011

På G igen eller?

Kört några pass den här veckan för att se om kroppen pallar. Och det verkar bra. Joggat de första passen och idag hoppade jag upp på träningsmtb:n och körde några varv på Gunnars nya bana här hemma och det var lätt att köra en timme för det var en riktigt kul och teknisk bana.
Det kändes väl sådär med flåset men jag hade kul.

Sen kom jag in till Gunnar och barnen och de hade inte haft det lika kul i en timme. Men vi sa att det kanske var värt det ändå att jag hade fått vara ute och ha kul ; )

Nu väntar två veckor hemma med barnen hela dagarna då fokus fortfarande är att bli helt friska innan jul.
Simon har varit pruttdålig över helgen med 40 graders feber och jobbig slemmig hosta så att eeeeeee.
Men Iza börjar bli bättre men isolering här hemma är nog vad jag satsar på. Skulle liksom inte klara av en magsjuka eller något nytt virus efter dessa 6-7 veckor....

2 kommentarer:

  1. Stackare där!
    Hoppas barnen blir bra snart - svårt att orka själv om de är dåliga - även om man själv är frisk. Aron är snorig, annars är vi rätt OK. Men såååå trött är jag... Jobbigt med julstök och allt.

    SvaraRadera
  2. Å tack för att du tycker lite synd om mig : ) Jaa vi sliter på så att säga men det är synd att man känner det som slit men det är fasen slitigt nu alltså..
    Vi går ju mot ljusare tider nu så lite ljus och sol så kanske vi alla får känna oss piggare! Ska försöka orka med lite julstök jag me. Vore verkligen kull att ses snart igen men jag ska få alla heeeelt friska och pigga innan jag vågar mig ut på nåt.
    Har knappt sovit denna natt heller så nätterna mina och Simons måste bli bättre.
    Som sagt hoppas vi kan ses snarast! Ha det så gott så länge!!

    SvaraRadera