söndag 24 juni 2012

Midsommar pics

 Vår trädgård bjuder på de vackraste blommor just nu!
 Jag och barnen åkte ut till mina föräldrars landställe och firade midsommar i dagarna två.
 Den här bilden har Izabelle själv tagit på sin älskade morfar. Hon ser så stolt ut när hon får fota själv med systemkameran.
Den här tjusiga midsommarstången fixade morfar och Iza. Vi dansade runt en större i Gräddö, tror det blev 45 minuter och vi blev rätt slut efteråt. Jag och mamma hade minst lika kul som Iza ;)
 Mormor och morfar hade köpt en skrinda till Iza och Simons stora förtjusning! Simon asgarvade när syrran drog runt på honom!


Jag var sugen att prova baka en cheesecake och en bärtårta som jag aldrig gjort förr. De var kul att baka och de smakade ju helt OK! Halloncheescake och bärtårtan har en mandelmassabotten.


De här söta blir 5 veckor på tisdag.

Träningen idag blev ett kort löppass och mage. I morgon ser jag fram mot att krama om maken när han kommer till kvällen. EM-silvermedaljören!!!!!

3 kommentarer:

  1. åå vilka fina bilder, jag hade superjättemyckamycket vilja varit där!!
    hälsa gunnar grattis, fan va coolt med EM-silver jö!

    Å VI SYNS OM NÅGRA DAGAR WOOHII!!

    SvaraRadera
  2. åhåjojoj all dendär smaskiga tårtan alltså - behöver ni hjälp att äta upp kommer jag över! ;)

    SvaraRadera
  3. Anna- Ja veeet vi ses ju snarast!!!! Ska bli så najs!! Pöss

    Anonym- De var smaskiga som tusan, vem e du då ; )

    SvaraRadera