söndag 1 juli 2012

Flytten

 I fredags blev jag skjutsad av mina föräldrar till Arlanda och målet var Piteå och lillasyster Anna. Hon och hennes sambo har nu flyttat närmare oss! Bäst!
Efter flygtur och taxitur fick jag äntligen träffa fina syster och hon fick visa sitt Piteå. Hurkul som helst var det!
Lite flyttstädning på förmiddagen och vid lunch fick jag se mer av Piteå. Och vilken sida staden visade!! Strålande väder, grymt god mat (kyckling till lunch och smaskig chokladkaka till efterrätt!) och sedan shopping! Herrejösses vilken tokrea det var överallt! Perfekt!

 Här är bilen och släpet tillslut fullastad/packat och vi var redo för hemfärd!
 Härligt med friskluft ett tag med nedcabbat och toppensällskap av syster, mor och far! Allt gick bra.

Hemma idag söndag med träning och fokus på SM i MTB som närmar sig.
Vi har tränat, badat och busat i trädgården.

Jag körde biken 12 gånger i backe på hemmaplan. Avslutade passet med att köra mage nere på stranden med Gunnar, Iza och Simon som sällskap. Dopp i sval sjö sedan för första gången för sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar