tisdag 27 juli 2010

Skansen och kusinträff

De roligaste djuren kunde man sitta på!
Det här var nog det bästa på hela dagen enligt Iza!

Full fokus på vägen!

Bra med vagn när benen blir trötta.

Och trött blev man efter denna dag!

Baka sockerkaka hemma med mamma är kul.
Jag gör krusbärskräm med krusbär från busken i trädgården! Toppen!

1 dl Socker.

2 Matskedar potatismjöl.

Koka ihop.

Färdig kräm!

Så blev det lite rågbröd också.

Idag hemma hos kusinerna
Tilda och Ellen.
Superkul med studsmatta.

I fredags bar det iväg till Skansen. Jag ,G och Iza tog bil och cykel in till Stockholm. Izabelle tyckte nog mest om djuren som var gjorda i trä eller metall som hon kunde klappa och klänga på. De andra var ju bakom staket eller galler. Sen var bilarna och lekparken 10-poängare enligt henne.
Idag åkte tösen och jag över till brorsan och Iza fick hoppa studsmatta och gunga med kusinerna Tilda och Ellen. Det var också toppen. Det roligaste idag sa Iza när jag frågade henne var att hoppa studsmatta!
I morgon ska jag träffa kära systeryster och göra Stockholm.
Ingen träning idag. En Izadag. En bra dag.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar