torsdag 30 december 2010

Sammandragningar

Så jäkla slut just nu. Tokförkyld fortfarande. Tryck över bihålor till förbannelse och frossa. Nu har jag gnällt men fasen va risigt jag mår.
Sen känner jag mig så stor nu också. :( Jättemage redan liksom. Och sammandragningar. Magen blir spänd som en överfylld ballong, ganska ofta. Typ hela tiden. Om jag ska ställa mig upp, om jag sträcker mig efter något, om jag rör mig lite fort, om jag lyfter lite tungt. Shit alltså. Nu har jag gnällt igen. Just det halsbränna så att det är sittande ställning som gäller när jag ska sova.
Annars är det bra.
Och det är häftigt att vara gravid!
Bilen är skitsnygg nu med tonade rutor och vi tar oss fram hur bra som helst. Finaste dottern verkar se fram mot att bli storasyster. Just nu i alla fall innan hon är riktigt insatt i hur det kan vara.
Nä nu ser jag fram mot mera mys med lilla familjen i 3 dagar. Sen frisk tack.

Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar