onsdag 16 februari 2011

Trött

Blir inskjutsad till arbetet, jobbar till 17.
Hämtad av mina älsklingar och kommer hem vid halv sex.
Middag klar, mina älskade har redan ätit. När jag sedan sitter där i soffan framför Bolibompa och klockan är runt halv sju går det inte att hålla ögonen öppna. Iza racar runt framför tv och i soffan, får välling av pappsen och jag somnar. Har då sett min tös i 1, 5 timme denna kväll då hon hoppat i säng vid 19 och blir nattad av pappa sin i kväll. En timme på morgonen sågs vi också... Höjdar dag.

Duschat och hamnat framför dator och tv. Kom inte ens ut på min enda träning för tillfället- promenaden.
Gick i 25 min på lunchen idag. Ska se till att gå lite längre på lunchen i morgon.
Går väl och lägger mig vid 21...
Trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar