måndag 28 februari 2011

Förvärkar

Oj oj. Vaknade halv fem i morse med molande, mensvärksliknande smärta i magen. Sedan har det fortsatt så hela dagen mer eller mindre. Sammandragningar och förvärkar. Härligt. Rätt så tufft. Har mest pustat och suckat mig igenom denna arbetsdag. Stor och stenhård mage.

Ska ta igen mig ordentligt i morgon. Sover en timme i taget om nätterna och har svårt att somna om. Arbetar nu halvtid och ska vara hemma och vila varannan dag. Hoppas det blir bra.

Nu ska jag se på top model och drömma mig bort till mitt smala jag igen.
Nu kom maken hem från powerwalken ;)

Hej

2 kommentarer:

  1. Aj tufft värre. Inte långt kvar nu... Guld att du kan jobba deltid och vara hemma varannan dag, måste vara jätteskönt!

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas det blir bra. Jag blev sjukskriven pga sömnbristen. Har haft rätt ont i dag med och blev lite orolig efter samtal med BM men hoppas bara jag är en normal omföderska... får se om det fortsätter i morgon.

    SvaraRadera