torsdag 22 september 2011

Snörar på mig skorna.


Dags för löpning.

Dagens pass avklarat.
Lite bilder:


Published with Blogger-droid v1.7.2
Fina Simon har idag vänt sig från liggandes på rygg till mage. Det går så fort fram nu allting : ) Min lilla bebis <3


Och här går det också fort. Fiiina Iza som nu har en page efter att jag har varit där med saxen. Lite slitet hår som blivit tunnt och ojämt och behövde en klippning. Nu är hon en liten pingla i page : )



Simon så tjusig i stickad väst av kidsens farmor och Labankläder från min moster Hildegard. Lite vinterrustade är vi nu, tack vare fina mamma, med mysig fleeseoverall till Simon och en overall av märket 8848 Altitude till Iza. Riktigt 80-tals inspirerad i färgen ; ) Lånat overall och jacka till Simon av min svägerska så nu kan vintern komma.
Eller lite skön höst först tack : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar