onsdag 1 februari 2012

pulkamys


Under tiden maken var ute på distanspass idag så drog vi på oss massor med kläder för lite snölek och pulkaåkning. Simon njöt i famnen på Izabelle och var nära på att somna.

Efter lunch begav jag mig ut i boden för att genomföra dagens intervallpass. 4:or då och lite spänd över om jag skulle lyckas komma upp som jag ska i puls eller ej.
Ja det gick bättre än på länge nu sååå. De två sista intervallerna kom jag upp i 92 och 93 procent av max på den tunga växel jag inte lyckades med i de två första. Vet inte vilken watt då jag jag inte "kopplade upp mig" så att säga...men känns som jag borde träna mer styrka...
Vi får se.

I morgon distanspass med joggingvagnen! Spännande hur mycket snö som kommer innan dess. Om vi tar oss fram här ute i morgon...
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar