söndag 19 februari 2012

Simon says

 Alltså den här killen... jag kommer att göra allt han säger och vill. Jösses alltså när han sitter här i kundvagnen och kärleken lyser i ögonen och han böjer huvudet bakåt, låter lite och vi tittar på varandra igen. Kääärlek. Jag bara s m ä l t e r!!!
 Den här fina tösen mår bättre igen och orkade med en ganska lång skogspromenad idag. Scharlakansfeber var inget roligt. Hon är tuff och en kämpe helt klart!
 Ute i skogen idag.
Vägen hem till oss är inte kul just nu..

Min träning idag bestod av snöskottning och löpning. Ett pass snöskottning innan lunch och sedan igen + löpning 60 minuter efter lunch.
Skottade vår backe och vägen fram till badplatsen (en ganska bra bit...) då vägen inte är plogad och resan in idag till stan för att handla var rätt svår trots 4-hjulsdriven bil.
Den var dock heeelt suverän lilla bilen då jag lade in lågväxeln och den tuggade sig upp för backarna på väg hem. Hade INTE kommit fram med gamla golfen kan jag säga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar