tisdag 3 augusti 2010

Löpning och IKEA

Startade dagen med en lika god frukost som vanligt. Det är min fina make som fixar den. Varje morgon! Min fina!
Efter någon timmes bus fick jag dra ut och springa. Blev ett pass på 1 h och 10 minuter idag och det gick toppenbra. Var helt fantastiskt fint på Roslagsleden ut mot Länna.

Dagen bjöd sen på en tur till Ikea. Då det brukar ta så nedrans lång tid för vår älskade Iza att somna om kvällarna ska vi nu försöka hålla henne vaken på dagen. Inte sååå svårt då vi trilskats ordentligt de senaste veckorna med att få henne att sova den där stunden på dagen. "Jag eeee inte trött. Vill inte sova" har det låtit. Så hon har ju försökt berätta själv för oss att det var dags för detta.
Men det e inte alltid så lätt va.

I alla fall. Det var tufft för henne att hålla sig vaken i bilen idag hem från Ikea. Själv satt jag och kämpade med ögonlocken jag med. Man blir ju skittrött av att åka bil!

Men nu kom jag ut från Izas rum klockan 19:10 och hon sooooover. Så jäkla nice i stället för kl 20:40 dödstrött själv och ingen kväll.
Hoppas det fortsätter funka!!

G är iväg på träningstävling på racer nu ikväll. Nu lite skön egentid!
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar