onsdag 2 mars 2011

Hoppas allt är normalt

men har haft det tufft idag med konstant molande ont i nedre delen av magen. Sammandragningar så fort jag rör mig det minsta lilla.

Ringde en barnmorska efter att en kollega påpekat att det vore nog bra. Jag har annars känt mig rätt lugn och tänkt att jag är omföderska och det känns mer då. Mer av allt liksom.

Av BM fick jag råd att söka gynakuten om det blev värre, vänta till min tid hos min barnmorska på torsdag samt bokade ett läkarbesök först den 14/3 där de kollar ultraljud och livmodertappen... urinodling innan för att se att det inte är en UVI.
Ringer gynakuten i morgon om det fortsätter. Ringer annars tillbaka till BM i morgon och frågar om inte de kan kolla livmodertappen själva där typ om någon dag eller så...
Ska vila nu.
Lillpojken sparkar hejvillt i alla fall så han mår nog toppen där inne :)

2 kommentarer:

  1. Vila och var rädd om både dig och lillen vännen! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Kram på dig med. Försöker att ta det cool ;)

    SvaraRadera