tisdag 22 mars 2011

Sjukstuga

Lilla tösen Izabelle har åkt på en dunderförkylning, rinnande täppt näsa, rinnande ögon, feber och otit med brusten trumhinna på det. Är så kämpigt för henne. Fram till detta som kom natten till igår så har hon ju gått och varit toksnorig länge.
Vill ha vår nu meddetsamma och friska dagisbarn runt min lilla älskling framöver.

Annars har sammandragningarna hos barbamamman Irma börjat göra ont och jag undrar om inte en förlossning är nära nu. Det skulle vara helt OK, kanske om någon vecka eller så. Om jag fick bestämma...
hej

2 kommentarer:

  1. Stackars Iza!!!! Håller tummarna för att våren är här snaaaart o att alla sjukdomar försvinner med det!!! Ge lillskrutt en stor krya-på-sig-kram från mig! :)
    Åhhhh, det närmar sig nu... Jag röstar helt klart för att det är du som får bestämma när det är dags för förlossning! ;-)

    SvaraRadera
  2. Kramat Iza;) Hon har blivit klart bättre nu och sista dagen med antibiotikan i morgon. Det var en pärs för övrigt!:-o

    SvaraRadera