söndag 6 mars 2011

Upp och ned



Gillar att klä sig fint :)

Provar skötbordet. Byter blöja på dockan.


Full fart här hemma med Izabelle. Vi tittade på lite inspelade filmer från när Iza föddes och Iza tittade storögt på när hon var nyfödd och lite kladdig. Så sa jag att sådär liten kommer lillebror vara och se ut när han kommer. - Jaa och äcklig.. säger Iza.
Härom dagen när Iza och jag kommit hem och klockan närmar sig god tid att börja med middag vill Iza gå ut en sväng först. OK säger jag. Sätter du på dig overall, mössa, vantar. Jaaa, och så hittar hjärtat på massor med annat. Så e tjafset igång. Men vill du gå ut då eller frågar jag. Jaaa osv. Känner att jag börjar bli sådär riktigt irriterad, ryter och manar på henne.
När vi väl kommit utanför dörren och på väg nedför trappan säger Iza: - Mamma jag tycker det är lite tråkigt när du blir arg.....
Ja vad säger man då...ja men om du gör som mamma säger ähmm...
Jag har nu för övrigt väldigt dåligt tålamod (kanske inte hade det bästa innan heller), kort stubin, blir väldigt lätt irriterad. Känner att jag inte tål någonting. Inte så lajbans för min omgivning!
Ny vecka, skön måndag då jag slutar 13 i morgon!
Hej



1 kommentar:

  1. Ååå hur söt ÄR hon inte lilla stumpan..!
    du är väl ledig på onsdag syster visst eee du? för jag kommer till norrtan imorrn kväll och åker hem onsdag kväll ju och på onsdag dag har jag inget inplanerat.. =) kraaaam!

    SvaraRadera