torsdag 5 maj 2011

Första tiden med Simon

 I pappas famn för första gången.

Storasyster träffar Simon för första gången.

 Så fin vår Izabelle.
 Hemma och myser i soffan.

Fantastiska buketter från farmor och mormor och morfar.
 Mina killar.
Här fångade jag en vaken Simon på bild. Blöjbyte idag hemma hos mormor.


Idag startade dagen med makens goda frukost och sedan efter ammning ett pass på spinningcykeln på 45 minuter. I morgon kör jag ute på MTB, grusväg och rulla på banan här hemma runt huset lite blandat stig och backe!
Klockan 11 får vi besök av vår BVC sköterska!
Hej




2 kommentarer:

  1. Ser ut som om ni har det fin-fint där hemma! Det är evigheter sen jag träffade Iza nu så jag ser verkligen fram emot att få träffa er alla snart! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken stolt storasyster han har!! =) Härliga bilder!

    SvaraRadera