fredag 8 juli 2011

Kvällslöpning


Vilken toppendag!
Skönt lunk med Izabelle och Simon på förmiddagen. Simon vilade lite i vagnen och Iza och jag passade på att gunga, plocka jordgubbar och blommor och bada i poolen tillsammans.
På eftermiddagen ville Iza ner till sjön och stranden. Sagt och gjort, Simon ner i vagnen där han blev trött och somnade. Perfekt så att Iza och jag kunde bada tillsammans igen och Iza övade på att simma med armpuffar :)
Simon vaknade efter en halvtimme lite missnöjd över sjösmak på mig och sol på stranden så vi gick hem igen för att möta pappsen som kom hem nu semesterfirande!
Grillade hamburgare och Simon somnade till Bollibompa. Perfekt igen så att jag kunde lägga Iza medan Gunnar körde trainer. Trot eller ej men Simonpojken sover fortfarande och jag har varit ute på ett löppass i skogen och kört mage på altanen och bara njuuutit av den sköna kvällsbrisen och den vackra sommarkvällen. Nyduschad nu och lycklig!!!!
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar