onsdag 20 juli 2011

Mindfullness


Kör plankan och knip på bryggan. I vilan är det bara lugnet, det stilla blanka vattnet, flugorna som dansar över vattenytan och jag som existerar. Men att det måste finnas ett ord för detta och att människor måste träna på att utöva det är lite sorgligt.
Jag och barnen har haft två jättefina dagar på landet med mamma och pappa. Idag kom bror med familj och kusinerna fick lite skoj tillsammans.

Träningen: Igår körde jag 10 gånger backe med min mtb. Idag blev det kvällslöpning i skogen30 minuter + mage 10 minuter.

Nu får vi se vad morgondagen bjuder på. Maken min har verkligen hemmafixat dessa dagar och han håller på än. Nu i badrummet med duschen.
Så fint nu i Simons rum! Nu ska Simons möbler sättas i hop. Det blev en förvaringskombination från IKEA till pojken som jag hoppas ska passa i rummet.
Izabelle fick en ny säng KURA som är säng kombinerat med koja. Inspirerar till mycket lek!


Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar