fredag 4 december 2009

Den lediga dagen







































Spenderades tillsammans med min dotter. En liten skogspromenad, lite lövkrattning (Izas favorit) och en runda runt tomten. Efter en fruktstund vid tio åkte vi in till Norrtälje och Mormor M. God lunch tillsammans med mormor sen vilade Iza i vagnen en timme.
Jag tog mig friheten att gå på stan bland Alla Andra och unnade mig några strumpor och en tunika dagen till ära. Någon julklapp och lite annat smått och gott blev det ju också.
Tillbaka sen till Iza och mormor som hade roat sig med att titta på lite foton och läst böcker. Fika smörgås och sen blev det Badtajm för Iza. Kul att få bada badkar när inte vi har den "lyxen" hemma. För det är ju så, har man dusch vill man ha badkar och har man badkar... ja.
Till Kryddan för att handla mat och sen hem igen.
Blodpudding (på en fredag JA) och lite kvällsmys framför Trolltider och julkalendern.
Blev ingen träning idag då förkylningen vänt till det sämre igen. Tyvärr.

Pepparkaksbakning i morgon. Nu e de dags igen. BagarIrma i tagen....
Natti natti...ja snart i alla fall..kanske inte klockan 20:15 men...

3 kommentarer:

  1. gud vad du bakar...kommer du att göra det i underställ? ....;-)

    SvaraRadera
  2. sköna dagar...
    ...snö här igen...
    lena på skidor...
    ...jag märkt ut skogen...
    Hälsa

    SvaraRadera
  3. Nä Robban förkläde när man bakar ;)

    Jesper det låter härligt med snö, skidor och skogsarbete, toppenliv!!
    Hälsa du me!

    SvaraRadera