söndag 13 december 2009

Julgran

Testade jogg med vagnen idag med. Går riktigt tungt. Sen är det ju förstås numer ca 15-16 kg man drar framför sig men som jag sa till G vagnen rullar på bra på flacken men det är klart i backarna går det ju lite tyngre. Är dock lite efter i träningen nu det känner jag starkt.

Iza och jag var inne i Norrtälje och sprang i dag. Ankorna vid ån var populära eller vi var populära för jädrans va de rusade fram fort och kom läskigt nära oss. Inget hade vi att bjuda på heller. Varje gång Iza ser ljus tända buskar och granar och diverse utbrister hon -Julgran!!!! Kommer nog bli succé när vi tar in en gran hemma, pyntad och med julgransljus i.

Efter joggingturen gick vi upp till mormor och morfar. Iza åt lunch och sov och jag passade på att läsa mammas tidningar och sova en stund i soffan. Lite mellis efter sovstund och sen hem till pappa G.
Ja då var det måndag och ny vecka i morgon. Spännande. Ska försöka med intervaller på trainer i morgon.
Natti natti.

2 kommentarer:

  1. nja...jag tycker det är tragiskt när föräldrar tvingar sina barn att städa skogen i den unga åldern :-)
    Filmen kommer att användas som bevismaterial mot er i rättegången

    SvaraRadera
  2. he he he...jo städa städa städa är vårat mantra här hemma. Skitigare hem får man nog leta efter ändå... ;0)

    SvaraRadera