lördag 12 december 2009

Redo att testa lite lätt jogg!


Sov till 05:30 då G´s klocka ringde, glömde stänga av den. Helg och allt. Sovmorgon som kunde vara. G upp och börjar med frukost. Iza sover (!) eller gör hon det, hör lite joller från rummet men hon ropar inte på oss förrän kl 6. Efter frukost blir jag toktrött igen. Lägger mig i sängen igen och somnar några omgångar, lyssnar på Iza som racar med pappa och jag delar sängen med Iza en stund då hon kommit in och meckar med en nagelfil bredvid mig/på mig/omkring mig. Älskade lilla tjej, lite bättre med förkylningen för oss båda. Tänker försöka jogga lite så att jag kan få börja känna mig lite på G igen.


Så jag och Iza drar iväg med joggingvagnen. Ute i 40 minuter. Hugger lite ved och sen går vi på en promenad i skogen. Iza är för söt, en av favoritsysselsättningarna är ju att städa. Väl ute i skogen konstaterar hon -Snööö! och sen -Städa!!! Borstar bort snön från stenarna. Hur kul som helst. Kolla filmsnutten här:





In för lunch och nu sover tösen sin lunchvila. Passar på att fika med G som kommit hem från träningstävling (suck när ska jag kunna köra igen då...) och kanske ska jag ta och sova lite jag med. Sovbehovet känns oändligt.



Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar