måndag 14 december 2009

Intervaller 6x6

Så här mycket snö är det inte. November 2008 såg det ut såhär på vägen.

Har precis avslutat intervaller på trainer 6x6 min med 2 min vila mellan. 80-85% av max. Gick OK. Tredje passet efter förkylning brukar kännas bättre och man är ganska sugen igen liksom. Var rätt kyligt på altanen idag. Tänkte på hur revangesugen jag är. Tänkte att efter jul då jävlar vad gäller kost och träning. Tänkte att jag är stark, frisk, glad och en vinnare. Och sen gick jag in och betalade lite räkningar....

Och jobb i morgon igen. Tar bilen i morgon då det är lite riskabelt och dingla iväg med Iza på cykeln när det nu börjar bli halt och moddigt på vägarna. Annars är det ju det jag helst vill göra-att ta cykeln till jobbet. Men det blir säkert en kort vinter och snart bara vägar igen så jag får den där braiga vardagsmotionen också.

Natti natti.

4 kommentarer:

  1. På tal om att cykla till jobbet. Jag var på anställningsintervjuv idag och det första dom sa när vi satte oss var att du cyklar till jobbet varje dag oavsätt väder :) Folk är imponerad av dig.

    /Johan N

    SvaraRadera
  2. Hoppsan! Det är ju så jäkla skönt på alla sätt. Fler borde pröva he he! I morgon är det dags igen ;0)

    SvaraRadera
  3. Blir man ju lite nyfiken, vad är det för jobb du söker? Om du vill berätta :)

    SvaraRadera
  4. Mitt vikariat på habiliteringen i stockholm går ut i januari så jag letar nytt jobb och var på närrehab idag.

    /Johan

    SvaraRadera