torsdag 14 januari 2010

Blodapelsin



Jobbat klart för veckan. Hämtade Izabelle på dagis vid 3 och fick en lååååång kram av henne. Hon kom springande från köksbordet på dagis och kastade sig i famnen på mig. Åhhh vad mitt mammahjärta blev varmt. Så riktigt härligt när hon bara står och kramar om mig en lång stund och jag kan få säga till henne hur mycket jag älskar henne. Fina, fina Iza.


Nyss inkommen från ett löppass på vintervägarna här ute i Lönnsvik. Bara minus fem och riktigt behagligt! 45 minuter fick jag ihop. Så skön känsla i kroppen, lätta steg och tokinspiration! Raskt in och körde mage i 15 minuter. 40 sekunder x 3. 4 set.
an.
En blodapelsin och ett glas vatten. Det är så fruktansvärt gott med blodapelsin!! Slår nästan apelsinerna på Gran Canaria. Men bara nästan. Känslan där är mer än grym. Kanske ute på ett pass i bergen, trött, nära väggen och ett vitt saltlager på kroppen. Att få mumsa en Gran Canaria apelsin då är lycka!
Funderar på vad Izatösen och jag ska hitta på i morgon. Tänker att hon efter en dagisvecka helst är hemma och bara är. Vi kanske åker in och handlar mat på eftermiddagen. Hoppas på lite mildare grader så att tösen vill vara ute lite.

Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar