fredag 22 januari 2010

Sjukt värre

Lite bilder från de friska dagarna. Iza ville promt sätta på sig Gunnars tempodräkt och en buff på huvudet. Sen ser hon såååå nöjd ut och racar omkring här hemma.


Hjälper mamma att baka.



Har fått sådan kontroll på kroppen nu. Hoppa i sängen blir bara mer och mer kul.

Hela dagen igår gick åt till att ta hand om kräksjuk dotter. Stannade hemma med henne då hon hade hostat hela natten, vi kanske sov 3-4 timmar. Hängig på morgonen. Och sen kom det mitt i lunchvilan. Först ville hon inte ha någon lunch, kanske är så trött tänker jag. Stackarn, mått illa då kanske hela morgonen. Vad jobbigt att inte kunna säga hur man mår.
Sen fortsatte det hela dagen. Hon ville ändå smaka lite pasta när vi åt middag och vällingen gick åt men allt kom upp sent på kvällen när hon hade sovit ett par timmar. Vi bytte lakan 3 gånger och sen fick hon ligga i min famn i soffan till elvatiden.

Idag har hon haft det jobbigt med förkylning, toksnorig, rinnande ögon och hosta. Hårda bud att vara dagisbarn och snart 2 år må jag säga.
Jag stack ut på ett löppass när G nattade Iza. Gick OK, lite tungt men OK.
Nu har mannen gjort ett nytt träningsschema för 3 veckor fram. Hoppas (!) jag kan hålla mig till det nu. Hoppas verkligen.
Natti natti

4 kommentarer:

  1. Klart du klarar mannens schema!

    SvaraRadera
  2. Robban-ja vi får väl se, tror att det spricker nu på en gång faktiskt med tanke på kräksjukan!! Ha ha det är ju löjligt!!

    SvaraRadera
  3. Anna-tack kära sis!! Love U!!

    SvaraRadera