söndag 15 november 2009

Disco

Hemma! Helgen var toppen och vi kommer att minnas den länge, precis som vi sa innan! Vi kommer inte i väg så här så ofta och det var år sedan vi såg Lena och Jesper sist.
Såååå segt att köra sista biten hem dock, Iza ville helst hålla pappsen i handen så vi bytte förare med ca 5 mil kvar. Riktigt trött var jag men det gick bra. Vi kom hem. Bassokissen väntade på uppfarten, Gråben jamade välkommen. Huset var iskallt. Full rulle på Iza och vi drog i gång ett disco i arbetsrummet. G, jag och Iza. Värsta dansmovesen!
Aptiten på topp efter det. Vi åt makaroner och falukorv till middag, jag hade Jespers fiskgryta, lax och lammkött i huvudet och när jag åkte och handlade nyss så följde fiskfile, rotfrukter och matgrädde med hem, he he he. Ska ligga på G angående pannacottan nu bara. VARJE lördag. Efterrätt vill ha..
Hoppas på att få sova till klockan 6 nu.
God natt.

2 kommentarer:

  1. Det var så trevligt att ses igen, skön bekräftelse att orka med GT på ETT pass i alla fall, man är inte helt slut som artist. Kanske en liten comeback i H40 till SM i Rättvik. Ja, på GT om efterrätt varje lördag....och lammstek är min favvo alla kategorier;-)
    Nu måste man jobba på igen och ladda för nästa långpass cykel som bör bli i början av mars igen och så ses vi till midsommar om vi inte hinner ner till er före det.

    Ciao Bella

    SvaraRadera
  2. Klart du inte e slut som artist som du tränar på!Självskriven deltagare i H 40 SM Rättvik tycker jag. Vill se dig på startlinjen! Ja vi får satsa på midsommar men ses gärna innan dess igen! Kramar

    SvaraRadera