torsdag 12 november 2009

Tiden går ju så fort


Älsklingen min börjar bli stora tjejen. Skuttar runt, pratar en massa, sätter mer och mer namn på saker och ting. Älskar dig min fina lilla tös! Tittar på bilder från bebistiden och det knyter sig i magen men bara för en stund sen ser jag fram mot alla äventyr som väntar. Åh vad vi ska ha det kul framöver!
I morgon bär det av till Jesper, Lena, Alva, Hugo och lilla Tyra. Det var länge sedan vi sågs och det ska bli riktigt kul att se hur de har det i Orsa. Innan vi kommer dit stannar vi till i Rättvik där vi ska köra den kommande MTB SM-banan. In med cykel, barn, kläder och ett par skidor (jo det vankas skidpass i Grönklint!!) så drar vi!

2 kommentarer:

  1. Åh Irma så fint du skriver, som en dagbok fast jag och andra får läsa... Längtar så efter Iza och hoppas jag får ha henne lite mer i framtiden.

    SvaraRadera
  2. Jaaa kära mamsen, vi får bli friska o dejta på torsdagarna o fredagarna lite mer ;0)

    SvaraRadera