lördag 21 november 2009

Läggdags Lillan


Fullt ös denna dag framförallt för maken min. Iza vaknade kl 04:50 och G går upp och gör välling. Jag får sova en stund till. Bara det liksom. Sen tokstädar vi hela huset efter frukost. Bakar bullar. Sen drar G ut och fixar in ved och gör en cx-bana för dagens race. Sen racar han. Jag leker med Iza, ger henne lunch och får henne att sova middag. Grabbarna som var här och träningstävlade kommer in på fika. Sen går G ut och fixar med ny inspirerande träningsmetod i boden. Sen middag. Sen tar G hand om Iza större delen av kvällen och lägger henne så att jag ska få träna mitt intervallpass på cykel. Min älskling. Helt slut nu.

Men vi ska försöka hålla oss vakna genom "Änglar och demoner". Natti natti.
                                    

4 kommentarer:

  1. Visst var filmen bra!
    Det är dit vi ska på semester, besöka katakomberna, cykla med Amore&Vita stallet, bada och njuta.
    Hoppas G fick igång inspirerande cykel

    SvaraRadera
  2. Tack för grymma bullar och tack för att du kallar oss grabbar!

    SvaraRadera
  3. Ja Jesper ni kommer att få en riktig upplevelse i Rom. Det är är en stad med ös i vad gäller trafik och människor, sen är det så otroligt vackert och enorma byggnader som måste upplevas. Filmen var helt OK, spännande rakt igenom. Boken gav dock lite mer.
    G ska köra i alperna på tisdag- så ja han fick igång det!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Å Robban-ni eeee ju grabbar ;) Keep it up!

    SvaraRadera