tisdag 2 februari 2010

32

Bilder i bakvänd ordning. Dessa fina Nike-kläder fick jag av älsklingen.


Vackra smycken av mor och far. Underbar färg ...Larimar-sten från Dominikanska Republiken. Jag frågade vad stenen hette säkert 10 gånger ändå kommer jag inte i håg hela namnet. Päronen mina ni får upprepa det några gånger till så att jag lär mig!



Mums! Efter favoritmiddag mumsade vi på denna goding!


Jambalaya!!!!!!!!

Pappa min är helt suverän på att göra jambalaya, bland annat!

Izabelle öppnade mina presenter i morse och ville direkt prova! Mössa och nya träningsjackan från Nike. Sååå fin lilla tösen min.
Min dag i bakvänd ordning!
Tusen tack kära make, mina föräldrar och svärmor.
Såå fina presenter och stora bidrag till ved och plogning! HUR skulle vi klara oss utan er!





1 kommentar:

  1. Fina bilder darlingen min. LARIMAR heter stenen, mycket svårt att komma ihåg.

    SvaraRadera