söndag 7 februari 2010

söndag

Izabelle vaknade klockan 3 i natt, stod upp i sängen och sa -dåligt..eller sa hon snorigt..jag vet inte riktigt men hon var ledsen. Fick följa med in till min säng och där låg hon och tittade, vände sig hit och dit och somnade inte om förrän vid 04:10. Jag somnade om vid halv 5 sen vaknade Iza halv 6 och ville upp.
Rätt trött och fortfarande illamående (!) gick jag upp med tösen och vi satte oss framför teven och Teletubbies.
Dagen rullade mest på i sakta lunk. Ut i trädgården för att hämta ved och åka lite pulka. Promenad med vagn. In för lunch och vila. Började må lite bättre och tänkte att jag skulle äta middag med Iza. Makaroner och köttbullar. Fick riktigt ont i magen när jag åt och det satt i en bra stund in på kvällen. Sååå less på skitmagen nu så jag vet inte vad.
Vi tog en lång dusch jag och Izatösen. Tog slut på varmvattnet. Mysigt. Sen välling. Tyvärr är Iza toksnorig igen och hon hade det tufft nu när hon skulle försöka somna. Hoppas nu hon sover i natt...
Nu ska jag kolla Blåsningen på tv 3.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar