lördag 6 februari 2010

Sådär

Ny mössa och nya lite för stora vantar :)
Nalle var tvungen att "åka tvättmaskin" efter kräkfesten. Behövde en kram.

Stackars nalle.

Efter att både jag och G mått illa igår och jag fortfarande mår sådär idag så känns det sädär det mesta just nu. Tränat i dag i alla fall.

G ska åka till Nice i morgon. Vi berättade det för Izabelle i morse och det skulle vi inte ha gjort. Hela dagen har gått i gråtets tecken, hängt och klängt på pappa, haft ett hysteriskt anfall osv. Jobbigt för Iza, sjukt jobbigt för mig och G.
Lärt mig av detta- att göra ett avsked kort och odramatiskt. Hej då nu ska pappa åka och cykla med Stefan. Vi ska försöka så ikväll då G sover över hos sin mor för att sedan åka till flygplatsen aptidigt i morgonbitti. Jag trodde det skulle vara bra att lägga fram det lite lugnt och fint i morse och prata om det under dagen så att hon var förberedd. Men OJ så fel det blev.

För övrigt hoppas jag att tösen gillar läget att vara med sin mamma den här veckan, att hon kanske känner att mamma funkar också. För när G och jag är tillsammans med Iza så funkar jag för det mesta inte verkar det som. Tyvärr. Inte lätt det här med att vara förälder om någon trodde det. Jag trodde inte det innan heller men SÅ HÄR svårt??? Hjälp...

Älskar min Izabelle så mycket.

3 kommentarer:

  1. :( Hoppas du o Iza får en bra o mysig vecka tillsammans!!! Kram

    SvaraRadera
  2. näpp det är sjukt svårt att vara förälder. Trots att jag övat på 3 stycken är jag rena amatören! Men en sak är säker och det är att jag inte skulle byta bort det trots allt. Och du, det blir inte enklare när dom är stora, om nu någon lurat i dig det ;-) men det blir annorlunda!

    SvaraRadera
  3. Helt OK med annorlunda Robban. Ska bli spännande det också.
    Malin-Krya på dig!! Jag ska njuta med Iza nu :)

    SvaraRadera