fredag 12 februari 2010

Jag har sett människor

Bildbevis på att en tofs kan få sitta kvar i några minuter. Ibland. Hon e ju sååå fin gumsan :)


Jag har nu varit kräksjuk x flera. Blev sjuk på måndagen och sen på onsdagen igen! Wow! Livet är en fest nästan jämt.

Efter så många dagar hemma i huset lite på landet så var det skönt med omväxling när Izabelle och jag åkte in och handlade och Iza fick träffa farmor en stund. Izabelle hade det jobbigt idag med mycket känslor som slet i henne. Ville testa mammas gränser hela tiden och blev förtvivlad och förkrossad (tror jag) så många gånger idag. Dra i mammas hår för att se hur hon reagerar. Jaha på så sätt, då testar jag igen. Och igen. Och igen. Aj då nu blev mamma arg, då blir jag jätteledsen och arg. Testing testing. osv.

Känns i hjärtat och känns tråkigt att det inte blev någon mysvecka med tösen alls. Var bara sjuk, trött och sliten av att kräkas osv och har knappt något tålamod alls kvar. Hade liksom tänkt mammabooosta henne lite så att jag skulle hamna mer på plus-sidan men det känns inte som att det har blivit så.

Blev ett testpass idag, en joggingrunda på 54 minuter. Kändes ganska OK.

I morgon åker vi hem och testar mormor och morfar lite :)
Kolla tv lite nu rå.

Natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar