onsdag 17 februari 2010

Jag är så jäkla bra!!!!




( Mäh! Släck ljuset jag ligger ju och vilar här. Basso myser i sängen.)

Jag är så jäkla bra!!! Så är min tanke och känsla efter intervallerna på träningscykeln i dag!! 90-95% av max 4x4 min med 4 min vila mellan. Klarade upp till 95% av max i varje intervall!! Kom upp till 93 % av max i första intervallen på bara 30-40 sekunder.

Då gick jag redan på jobbet och grämde mig över hur jag skulle klara dem när jag kom hem. Ska jag orka. Fy va tufft det kommer att bli osv. Gick så jäkla bra. Blev som tårögd efter sista då jag blundade och såg mig själv rulla över mållinjen på "det stora mästerskapet" det var ju där jag skulle varit förra året, det var ju dit jag var på väg. Dit ska jag fasen igen!!!

Så skönt nu. Ja det var ju rätt njutbart under träningen också då det gick så bra. Sved i luftrören av ansträning, blodsmak och en riktig whiskeyhosta efteråt.
Annars har jag vilat måndag, kört styrka 30 min tisdag och intervaller idag. Cykel till och från jobbet måndag, tisdag och onsdag en timme per dag.

Nu OS och hålla tummarna för sprintåkarna på skidor om någon timme. Hoppas orka hålla mig vaken.
Natti natti









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar