måndag 1 februari 2010

Sista dagen som 31

spenderades på jobbet till större delen. Väl hemkommen efter en skön cykeltur i lite mildare minusgrader möttes jag av min fina make som gjort sallad och fläskpannkaka till middag!

Izatösen mötte mig med att visa två härliga teckningar gjorda med målarfärg. Såg ut som hon haft det mycket roligt vid skapandet av dessa två konstverk. Iza verkar gilla dagis massor. Kanske hon går lagom mycket på dagis så att hon kan se fram mot att få busa av sig med de andra barnen. Hon utvecklas i alla fall massor för närvarande.

En god middag och sen var det dags att baka kladdmuffins att ta med till jobbet i morgon. Iza ville också baka. Då får hon en skål och en slev sen är det lycka att själv få ta mjöl, lite havregryn, lite kakao och blanda vatten i. Riktigt mysigt kladdigt blir det då!

Mys i soffan efter baket med välling för Iza medan pappsen tränade. Iza somnade lätt idag så nu har jag hunnit mysa med maken min också och i morgon är jag då 32. Vi är bjudna på middag hemma hos mina föräldrar och det ska bli sååå härligt!

Träningsmässigt var det vilodag i dag med bara cykelpasset till och från jobbet som aktiv vila.
Kommer jag att ha en rynka i ansiktet i morgon? För än har jag ingen...vad jag vet ;)
Natti natti

3 kommentarer:

  1. Äh...inga rynkor än heller..vi som är såååå unga fortfarande!!! :) Annat är det med våra gamlingar...! ;-)

    SvaraRadera
  2. Så unga tjejer som du har inga rynkor.. Grattis!!!

    SvaraRadera
  3. Tack, näe, inga rynkor än faktiskt ;)

    SvaraRadera